Vanliga frågor

Du behöver uppdatera din adress hos oss om du ska flytta eller har flyttat, vi tar inte emot adressändringen via Skatteverket.

Om du beställt en prenumeration via hemsidan och betalning med Klarna prenumeration, sker betalningen löpande var tredje månad.

Om du prenumererat via mejl till kundtjänst och betalt med faktura direkt till Fägersten Studios, kommer du bli kontaktad angående förlängning. Vi ser helst att våra befintliga prenumeranter övergår till Klarnas system där det är lätt för både dig som läsare och oss att bevaka prenumerationen och undvika uteblivet tidning.

Om du fått en prenumeration som gåva kan du enklast förnya via hemsidan. OBS! Skriv gärna i meddelandefältet att du förlänger befintligt, så hittar vi dig lätt i registret. Alternativt, mejla oss så hjälper vi dig.

Det går jättebra att prenumerera utanför Sverige. Portoavgift tillkommer. Det går ej att beställa prenumerationen via hemsidan utan måste bokas direkt med kundtjänst susanna@paosterlenmagasin.se

Vi har ingen returrätt på våra tidningar.

Observera att returnerade tidningar inte räknas som en uppsägning. Du ska därför komma ihåg att säga upp din prenumeration om du inte längre vill prenumerera på tidningen.

Det kan gå upp till tre månader innan du får din första tidning. Leveransdatum beror på när du har beställt. Du får alltid det första numret efter ditt beställningsdatum. OBS! såvida du inte beställer precis när ett nytt nummer är på väg ut. Detta kan du läsa mer om vid beställning av produkt.

Har du en pågående prenumeration, men senaste numret inte kommit, kontakta susanna@paosterlenmagasin.se

OBS! Om du har sommarbostaden som din prenumerationsadress kan det lätt uppstå problem med leverans. Detta har vi sett som återkommande problem.

Enligt lagen om distansavtal har du alltid 14 dagars ångerrätt på ditt köp av en prenumeration eller beställning av en vara.

Vill du utnyttja din ångerrätt ska du kontakta susanna@paosterlenmagasin.se